Az LRF Média Csoport április 1-én úgy döntött, hogy elindítja a korábbi márkáját, a FEM6-ot.
A nőknek szóló FEM6 fiktív csatorna 2016. szeptemberében indult el a Tirpák Mihály Média Csoport portfolió fejlesztéseként, majd 2019-ben felváltotta az LRF Girl fiktív csatorna, ami 2020-ban megszűnt. Most pedig 2024-ben, lassan öt évvel az eredeti fiktív csatorna megszűnés után úgy döntött, hogy visszahozza a legendás márkáját, a FEM6 néven, csak új logóval és új arculattal, de a tematika megmarad.
Az új FEM6 sajátgyártású műsorokkal, filmekkel és sorozatokkal várja a női nézőket a képernyő elé.
Továbbá ezen a napon program átalakuláson esik át az LRF 4, vagyis az esti programja változni fog, valamint az LRF Rádió 2 rotációja is változott, ugyanis visszatért a gyökereihez, vagyis 60-as és 70-es évek zenéit leadja az éterben.